Edició 2098

Edició 2098

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 23 de abril del 2024

Drets Socials tanca un acord amb patronals i sindicats per millorar les condicions dels treballadors del tercer sector

- Publicitat -

ACN Barcelona – El departament de Drets Socials ha formalitzat un acord amb les patronals i sindicats per millorar les condicionals laborals dels treballadors del tercer sector. El pacte, formalitzat aquest dijous, fixa per a 2023 un augment del 4% de les tarifes dels serveis i afegeix un pagament extraordinari equivalent al 2% per fer front a l’increment de costos energètics. Així mateix, l’acord compromet un increment del 5% de mitjana a partir del pròxim 2024. El pacte l’han signat el departament, UGT i CCOO, i vuit patronals, entre elles La Confederació i l’ACRA. El conseller de Drets Socials, Carles Campuzano, ha admès que ha estat un acord “laboriós”, però ha fet valdre que tots els agents “han entès la transcendència, importància i oportunitat”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes