Anuari 2021. Radiografies del Tercer Sector Social de Catalunya

L’Anuari 2021. Radiografies del Tercer Sector Social de Catalunya neix com a resultat de la contínua necessitat de conèixer la realitat del sector, especialment després d’un any de convivència amb la pandèmia de la COVID-19 que va impactar en 2020. L’edició de l’Anuari Especial COVID-19 va posar de manifest informació rellevant sobre quin ha estat l’impacte de la pandèmia a les entitats del sector, com per exemple, la implantació de nous models de treball, els sobrecostos que han hagut d’assumir les entitats o la pèrdua d’ingressos provocada pel tancament d’activitats, places buides no ocupades o suspensió de contractes, entre altres dades. En aquest context es considera primordial seguir treballant en l’anàlisi i l’evolució d’aquest impacte en les diferents dimensions de les organitzacions socials i poder continuar amb la tasca d’incidència política amb l’objectiu de millorar l’estat del Tercer Sector Social a Catalunya.

Per aquest motiu, enguany s’impulsa l’Anuari 2021. Radiografies del Tercer Sector Social a Catalunya. Es tracta d’una recerca que se centra en l’obtenció de diferents radiografies de l’estat actual de les entitats socials, des de diferents dimensions de les organitzacions, a partir de quatre enquestes temàtiques que es publicaran en diferents moments de l’any. Les diferents enquestes són independents entre si, i cadascuna d’elles disposarà d’un formulari específic fàcilment accessible i concís.

Radiografia 1. Estat de la situació econòmica de les entitats socials

Ja pots conèixer els resultats de la primera radiografia de l’Anuari 2021.

Moltes gràcies a totes les entitats que aportant les vostres dades heu contribuït a conèixer la situació del conjunt del sector.

Radiografia 2. Estat i evolució de l’ocupació a les entitats socials

Ja pots conèixer els resultats de la segona radiografia de l’Anuari 2021.

Moltes gràcies a totes les entitats que aportant les vostres dades heu contribuït a conèixer la situació del conjunt del sector.

Anuari 2021 | Radiografia 2. Estat i evolució de l

Anuari 2021 | Radiografia 2. Estat i evolució de l'ocupació a les entitats socials de Catalunya

80 Descàrregues
Radiografia 3. Estructura i procedència del finançament de les entitats socials

La tercera radiografia de l’Anuari 2021 està destinada a conèixer l’estructura i procedència del finançament de les entitats socials de Catalunya

El qüestionari s’estructura en tres apartats:

I.    Informació de l’entitat
II.   Estructura i procedència del finançament en 2021
III.  Prestació de serveis de Cartera de Serveis Socials

Aquesta radiografia va dirigida a les persones que formen part de la direcció de l’entitat. Com sempre, les dades aportades es tractaran de manera agregada i anònima.

L’Anuari 2021. Radiografies del Tercer Sector Social de Catalunya és una iniciativa impulsada per La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya, amb el suport de la Direcció General d’Economia Social, el Tercer Sector i les Cooperatives de la Generalitat de Catalunya, i elaborada per l’Observatori del Tercer Sector.