Carmen Cabezas, Assumpta Escarp i 'Las Claves del Siglo XXI'
Cafè d'idees  Carmen Cabezas, Assumpta Escarp i 'Las Claves del Siglo XXI'

Gemma Nierga entrevista Carmen Cabezas. Parlem de les llicències per edat amb Assumpta Escarp. I Javier Ruiz presenta 'Las claves del Siglo XXI'.

20/01/2022 01:56:00
Recomendado para mayores de 12 años
Carmen Cabezas, Assumpta Escarp i 'Las Claves del Siglo XXI' Carmen Cabezas, Assumpta Escarp i 'Las Claves del Siglo XXI'
Carmen Cabezas, Assumpta Escarp i 'Las Claves del Siglo XXI' 01:56:00 20/01/2022
Recomendado para mayores de 12 años
Sinopsis

Gemma Nierga entrevista al Cafè d'idees a Carmen Cabezas, secretaria de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya. A la part informativa, parlem amb Joan Segarra, president de La Confederació del Tercer Sector Social. A la tertúlia amb Montserrat Nebrera i Toni Aira, parlem de les llicències per edat al Parlament amb Assumpta Escarp, vicepresidenta segona de la Mesa i diputada del PSC. Entrevistem Carmen Arcarazo, portaveu del Sindicat de Llogateres, sobre el bo de lloguer per a joves. I acabem el programa amb la secció d’en Víctor AmelaJuan Carlos Ortega i Xavier Sardà, connectant amb el periodista Javier Ruiz per parlar del seu nou programa de TVE, Las claves del Siglo XXI.

Ficha técnica
Géneros