Oberta la convocatòria dels Premis la Confederació 2021: Reconeixement a iniciatives innovadores del Tercer Sector Social davant la Covid-19

BlogNotíciesOberta la convocatòria dels Pr...

L’any 2020 ha estat un any certament complex, amb una crisi sanitària provocada per la Covid-19 que ha tingut un impacte sense precedents tant a nivell social com econòmic. Però malgrat totes les dificultats, les entitats socials han estat a primera línia de la pandèmia, reforçant el seu compromís i, una vegada més, demostrant la seva capacitat de resiliència, adaptació, transformació i innovació per continuar oferint serveis a les persones amb la màxima qualitat.

Per això, davant un any excepcional, volem fer uns premis excepcionalsdedicant la cinquena edició dels Premis La Confederació a visibilitzar l’esforç que han realitzat totes les entitats del Tercer Sector Social i reconèixer experiències innovadores, creatives i valentes per adaptar-se al nou context.

Enguany, doncs, volem premiar iniciatives que hagin suposat un alt nivell d’innovació i adequació a la situació sobrevinguda per la pandèmia, mantenint o generant oportunitats per a les persones, especialment pels col·lectius més vulnerables, creant nous serveis i productes per donar resposta a les noves necessitats socials i impulsant transformacions organitzatives o noves maneres de treballar.

Aquestes iniciatives poden ser a títol d’exemple, relatives als canvis en la gestió interna de les organitzacions (iniciatives innovadores per millorar l’eficiència, mantenir l’activitat, enfortir les dinàmiques de governança democràtica, cuidar a les persones que formen part de les organitzacions, facilitar la conciliació amb especial focus en les dones treballadores…), en la generació nous productes i serveis per fer front a les noves necessitats (respostes innovadores per atendre les necessitats de les persones, amb especial atenció als col·lectius més vulnerables…), experiències comunitàries liderades per entitats del Tercer Sector Social (iniciatives amb alt impacte en la comunitat per donar resposta a les necessitats sobrevingudes… o d’intercooperació per augmentar l’impacte (iniciatives de col·laboració entre entitats del Tercer Sector Social i/o amb altres agents del territori (economia social, teixit empresarial, administració pública, etc.) per millorar la resposta en el context derivat de la Covid-19…)

Animem a totes les entitats a participar-hi: aquest any, més que mai, volem reconèixer el vostre esforç!

En aquest enllaç hi trobareu tota la informació, bases i formularis de presentació de candidatures.