Premis La Confederació 2021

Premis La Confederació 2021

Què femPremis La ConfederacióPremis La Confederació 2021

OBERTA LA CONVOCATÒRIA ALS PREMIS LA CONFEDERACIÓ 2021 - 5a Edició

Edició especial de reconeixement a iniciatives innovadores del Tercer Sector Social davant la Covid-19

L’any 2020 ha estat un any certament complex, amb una crisi sanitària provocada per la Covid-19 que ha tingut un impacte sense precedents tant a nivell social com econòmic. Però malgrat totes les dificultats, les entitats socials han estat a primera línia de la pandèmia, reforçant el seu compromís i, una vegada més, demostrant la seva capacitat de resiliència, adaptació, transformació i innovació per continuar oferint serveis a les persones amb la màxima qualitat.

Per això, davant un any excepcional, volem fer uns premis excepcionals, dedicant la cinquena edició dels Premis La Confederació a visibilitzar l’esforç que han realitzat totes les entitats del Tercer Sector Social i reconèixer experiències innovadores, creatives i valentes per adaptar-se al nou context.

Des d’una mirada àmplia, es vol premiar iniciatives que hagin suposat un alt nivell d’innovació i adequació a la situació sobrevinguda per la pandèmia, mantenint o generant oportunitats per a les persones, especialment pels col·lectius més vulnerables, creant nous serveis i productes per donar resposta a les noves necessitats socials i impulsant transformacions organitzatives o noves maneres de treballar.

A tall d’exemple les iniciatives poden ser tals com:

• Gestió interna de les organitzacions: iniciatives innovadores per millorar l’eficiència, mantenir l’activitat, enfortir les dinàmiques de governança democràtica, cuidar a les persones que formen part de les organitzacions, facilitar la conciliació amb especial focus en les dones treballadores, mantenir la cohesió tot i la distància…
  • Generació nous productes i serveis per fer front a les noves necessitats: respostes innovadores per atendre les necessitats de les persones, amb especial atenció als col·lectius més vulnerables.
  • Experiències comunitàries liderades per entitats del Tercer Sector Social: iniciatives amb alt impacte en la comunitat per donar resposta a les necessitats sobrevingudes.
  • Intercooperació per augmentar l’impacte: iniciatives de col·laboració entre entitats del Tercer Sector Social i/o amb altres agents del territori (economia social, teixit empresarial, administració pública, etc.) per millorar la resposta en el context derivat de la Covid-19.

Podeu presentar les vostres candidatures fins el 30 d’abril a les 17h

Descarregueu les bases de participació

Presenteu la vostra candidatura

Suports