Sessió informativa sobre la Llei de la segona oportunitat. Com ajudar les persones a eixugar els deutes?

BlogNotíciesSessió informativa sobre la Ll...

La Confederació, Fundació PIMEC i PIMEC et conviden a la jornada-col·loqui que tindrà lloc el 14 d’abril per donar a conèixer la Llei de la Segona Oportunitat i quins mecanismes ajuden a les persones afectades.

Saps que hi ha mecanismes per poder liquidar tots els deutes? Saps a quins recursos o processos es poden derivar per ajudar a les persones afectades?

Si ets un professional del Tercer Sector Social que treballa donant suport i acompanyant a persones en situació de vulnerabilitat social i econòmica en motiu de deutes personals i/o empresarials, aquesta sessió et pot interessar. T’esperem!

Tindràn priioritat d’inscripció les entitats del Tercer Sector Social, i en cas d’exhaurir-se les places, les sòcies de La Confederació.