7è Congrés del Tercer Sector Social de Catalunya, organitzat per la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya

BlogNotícies7è Congrés del Tercer Sector S...

Els propers dies 15 i 16 de juny al Petit Palau del Palau de la Música Catalana de Barcelona, se celebrarà el 7è Congrés del Tercer Sector Social de Catalunya, que organitza la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya.

Amb el lema ‘La reconstrucció social. Noves propostes des del Tercer Sector Social’, el congrés vol ser un espai de retrobament per al conjunt de les entitats socials, de compartir estratègies i experiències en l’atenció, l’acompanyament i el suport que el Tercer Sector Social ha desenvolupat durant la pandèmia i sobre la recuperació social perquè les organitzacions del Tercer Sector reflexionaran i plantejaran propostes que donin resposta als nous reptes socials de la COVID-19.

El congrés tindrà un format híbrid, presencial (la majoria dels continguts) i en línia (les taules d’experiències). Us deixem un resum del programa, que podeu consultar, íntegrament, més abaix:

Programa:

– Salutació de benvinguda amb Sandrine Dixson-Declève, copresidenta del Club de Roma i experta en política energètica (intervenció enregistrada).

Conferència inaugural ‘La reconstrucció social des de l’acció comunitària’ amb Cormac Russell, director general i fundador de Nurture Development.

– Inauguració institucional

– 4 sessions plenàries:

• La resposta per a la transformació de l’economia i la redistribució de la riquesa.
  • La resposta des de l’acció social.
  • La resposta des de la societat civil organitzada.
  • La resposta des de les entitats: resiliència, innovació i planificació estratègica.

6 taules d’experiències amb bones pràctiques:

• Habitatge.
  • Polítiques d’ocupació.
  • Digitalització.
  • Model d’atenció comunitari i centrat en la persona.
  • Gestió ètica.
  • Comunicació i visibilització.