La 1a Edició del Baròmetre de l’Ocupació es va presentar públicament el dia 28 d’abril de 2015, en un acte a l’auditori del Museu Marítim de Barcelona.

Van presidir l’acte el Sr. Xavier López, Director General d’Economia Social i Cooperativa i Treball Autònom, Departament d’Empresa i Ocupació, i el Sr. Xavier Puig, President de La Confederació.

La Laia Grabulosa, Directora de La Confederació i en Pau Vidal, Director de l’Observatori del Tercer Sector van presentar-ne els principals resultats i seguidament, va tenir lloc una taula rodona per reflexionar sobre els reptes del Tercer Sector Social en l’àmbit de l’ocupació. Moderada pel Sr. Joan Segarra, Vicepresident de La Confederació, van intervenir-hi un a representació d’entitats del sector, aportant cadascun d’ells la seva visió sobre la qüestió:  Sr. Josep Serrano, Gerent de la Fundació per a l’Atenció a Persones Dependents; Sra. Gemma Garcia, Directora tècnica de Delta Sccl.; Sra. Paulina Rodríguez, Directora de Recursos Humans de Creu Roja de Catalunya; Sr. Javier Martínez, Director General d’INTRESS; Sra. Lola de la Fuente, Directora General de l’Associació Esclat; Sra. Marta Montoya, Directora del CRAE Kairós, Cooperativa Eduvic; Sr. Jordi Román, Cap de Recursos Humans de Fundesplai; Sra. Anna Sánchez, Cap de Recursos Humans de Càritas Diocesana de Barcelona.

Per acabar, va cloure l’acte de presentació la Sra. Roser Hernàndez Gurrera, Subdirectora d’Economia Social i Cooperatives del  Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

1a Edició del Baròmetre de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya - Informe infogràfic

2563 Descàrregues
1a Edició del Baròmetre de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya - Resum executiu

2616 Descàrregues