Apunts654C. Els imperdibles de La Confederació

Inaugurats l’any 2020 l’ “Apunts654C. Els imperdibles de la Confederació” és un dels cicles de conferències amb més èxit del Tercer Sector Social de Catalunya. Un espai fresc i innovador que vol donar una nova mirada sobre el Tercer Sector Social. Una mirada externa que ens fa sortir de la nostra quotidianitat, que ens fa reflexionar, millorar i créixer com a sector, on es parla de temàtiques diverses com la comunicació, l’encaix del sector amb els mitjans de comunicació, els lideratges, la innovació o la digitalització democràtica.

Relació de ponents i ponències del cicle “Apunts654C. Els imperdibles de La Confederació”:
2022

Juan Antonio Pedreño: “L’Economia Social a Espanya i a Europa: reptes i oportunitats per al Tercer Sector Social”  | Anna Mercadé: “Cap a una transformació de les estructures econòmiques i socials en clau de gènere” | Fernando Fantova: “De debò ens creiem que som un Tercer Sector? Dilemes i reptes de les nostres entitats socials en temps de pandèmia”.

2021

Xavier Godàs: “El Tercer Sector, entre la dimensió comunitària i l’Estat”Nuria Moreno: “Tipos de liderazgos y estilos de comunicación no verbal”Antonio Mora: “ Reflexions sobre el tercer sector com a agent per a la cohesió social i la reactivació econcòmica” Simona Levi: “L’enquadernador i l’exorcista: per una digitalització democràtica”Fidel Masreal: “Cal parlar de pobresa? Cap a una reflexió estratègica sobre entitats socials i mitjans de comunicació” Begona Román: “Reflexions ètiques en temps de pandèmia” | Jordi Armadans: “La cultura de pau davant els discursos i pràctiques d’odi. Reflexions amb el Tercer Sector Social sobre el creixement de l’extrema dreta”Manuel Tallada i Sergi Valentín: “L’art de mantenir l’ànim en temps convulsos”

2020

Patrycia Centeno: “Comunicació política i el poder de la imatge” | Josep Manuel Busqueta: “L’economia i les persones en temps convulsos” | Xavier Marcet “Nous lideratges i Innovació al Tercer Sector Social de Catalunya”

Vídeos de les sessions

"L'Economia Social a Espanya i a Europa: reptes i oportunitats per al Tercer Sector Social" amb Juan Antonio Pedreño

"Cap a una transformació de les estructures econòmiques i socials en clau de gènere" amb Anna Mercadé

“De debò ens creiem que som un Tercer Sector?” amb Fernando Fantova

"El Tercer Sector, entre la dimensió comunitària i Estat" amb Xavier Godàs

"L'enquadernador i l'exorcista: per una digitalització democràtica" amb Simona Levi.

"El Tercer Sector com a agent per a la cohesió social i reactivació econòmica" amb Toni Mora

"Tipus de lideratges i estils de comunicació no verbal" amb Nuria Moreno

"Cal parlar de pobresa? Reflexió estratègica sobre entitats socials i mitjans de comunicació" amb Fidel Masreal.

"Nous lideratges i innovació al Tercer Sector Social" amb Xavier Marcet.

"Comunicació política i el poder de la imatge" amb Patrycia Centeno.