Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “Què pot aportar el Tercer Sector Social als nous reptes de l’equitat educativa” amb Ismael Palacín

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

Al cicle “Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació” parlarem amb Ismael Palacín, director de la Fundació Bofill

Així doncs el dijous 30 de juny, com sempre de 9.30 a 10.45 hores, ens parlarà de l’aportació del Tercer Sector Social als nous reptes de l’equitat educativa en el context social, polític i econòmic que vivim.

L’Ismael Palacín i Giner és director de la Fundació Jaume Bofill, un laboratori independent focalitzat en l’anàlisi, la investigació i la prospectiva dels nous reptes de les polítiques i la innovació per superar les desigualtats socials i educatives. En les seves anteriors responsabilitats ha estat molt implicat en entitats d’acció social comunitària i en diferents espais de vertebració de les entitats del Tercer Sector Social.

INFORMACIÓ BÀSICA

TÍTOL | Què pot aportar el Tercer Sector als nous reptes de l’equitat educativa?

QUAN | 30 de juny de 2022, de 9.30 a 10.45 hores

PERSONES DESTINATÀRIES | Persones vinculades al Tercer Sector Social

MODALITAT VIRTUAL

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.