“Construint el futur: nous models per a noves realitats” aquest és el lema del 35è Congrés del sector de la discapacitat intel·lectual organitzat per Dincat

BlogNotícies“Construint el futur: no...

Els dies 29 i 30 de setembre del 2022, el Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra acollirà l’esdeveniment de referència del sector de la discapacitat intel·lectual a Catalunya, el 35è Congrés de Dincat

Amb la voluntat d’aplegar, un cop més, a professionals, experts i usuaris, aquesta edició és el resultat d’unir les experiències de Dincat Federació i de l’Associació Empresarial d’Economia Social Dincat que des de fa anys treballen de manera coordinada i amb una única veu en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies i dels interessos de les entitats que els presten suports.

El Congrés d’enguany de DINCAT porta el lema “Construint el futur: nous models per a noves realitats”, que fa una clara referència a la necessitat de reinvertar-se que té el sector, sobretot després de la pandèmia de la #COVID-19.

La pandèmia ha obert una oportunitat magnífica per repensar els actuals models d’atenció, per posar l’accent en la persona, per ser més inclusius i per crear un món més just i igualitari en el que les persones amb discapacitat intel·lectual puguin gaudir dels seus drets i complir amb les seves obligacions. És el moment d’apostar pel canvi, d’arriscar, de ser valents. De deixar enrere antigues creences, conviccions i percepcions i de superar prejudicis i estereotips. Ara toca agafar empenta, toca transformar models, suports, pràctiques, polítiques i també entitats.

Us deixem el web del Congrés, on hi trobareu el programa sencer, la inscripció i la localització del mateix.