En marxa la 6a. edició dels Premis La Confederació!

BlogNotíciesEn marxa la 6a. edició dels Pr...

En marxa la 6a. edició dels Premis La Confederació!

L’any 2022 és un any molt especial per nosaltres, és un any de celebració per a la nostra organització i pel conjunt del Tercer Sector Social català: La Confederació celebra el seu 25è aniversari.

25 anys d’una manera de fer, 25 anys al servei de les entitats, 25 anys que han consolidat un model empresarial amb vocació de servei públic basat en els valors de la iniciativa social sense afany de lucre. Per això volem aprofitar els actes de celebració d’aquest aniversari per rendir homenatge a les nostres entitats i al conjunt del sector social del país, mentre continuem reclamant el seu reconeixement, encara insuficient, amb una sisena edició dels nostres premis ben especial.

Tornem a la presencialitat dels actes, tornem a trobar-nos, tornem a compartir inquietuds, reivindicacions i aliances. Tornem, després dels anys més difícils de les nostres vides, amb més força que mai. Perquè malgrat totes les dificultats, les entitats socials han mantingut i reinventat, en moltes ocasions, la seva activitat i compromís, demostrant la seva capacitat de resiliència, adaptació, transformació i innovació per continuar oferint serveis a les persones amb la màxima qualitat.

La 6a edició dels Premis La Confederació vol reconèixer iniciatives innovadores en l’àmbit de la governança i de la transformació social portades a terme per entitats del Tercer Sector Social de l’àmbit dels serveis socials i d’atenció a les persones. Els Premis volen donar visibilitat i destacar el valor d’aportació del Tercer Sector Social a través de models de gestió que aprofundeixen en la qualitat democràtica i en la transformació social, amb alt impacte en la comunitat i en el territori; promoure la rèplica de bones pràctiques i experiències a altres organitzacions del sector.

Podrà concórrer als premis qualsevol entitat del Tercer Sector Social de Catalunya (associacions, cooperatives d’iniciativa social, fundacions, empreses d’inserció i centres especials de treball sense afany de lucre) que treballin en l’àmbit dels serveis socials i d’atenció a les persones.

Per a qualsevol dubte o aclariment en relació amb els Premis (bases, inscripcions, candidatures etc) no dubteu en contar-nos a través del mail [email protected]

Descarregueu les bases de participació

Accediu al formulari de presentació de candidatures

Guardeu-vos la data!