La Confederació, 25 anys al servei del Tercer Sector Social de Catalunya i entrega de Premis 2022 (6a edició)

BlogNotíciesLa Confederació, 25 anys al se...

L’any 2022 és un any molt especial per nosaltres, és un any de celebració per a la nostra organització i pel conjunt del Tercer Sector Social català: La Confederació celebra el seu 25è aniversari.

25 anys d’una manera de fer, 25 anys al servei de les entitats, 25 anys que han consolidat un model empresarial amb vocació de servei públic basat en els valors de la iniciativa social sense afany de lucre. Per això volem aprofitar els actes de celebració d’aquest aniversari per rendir homenatge a les nostres entitats i al conjunt del sector social del país, mentre continuem reclamant el seu reconeixement, encara insuficient, amb una sisena edició dels nostres premis ben especial.

Tornem a la presencialitat dels actes, tornem a trobar-nos, tornem a compartir inquietuds, reivindicacions i aliances. Tornem, després dels anys més difícils de les nostres vides, amb més força que mai. Perquè malgrat totes les dificultats, les entitats socials han mantingut i reinventat, en moltes ocasions, la seva activitat i compromís, demostrant la seva capacitat de resiliència, adaptació, transformació i innovació per continuar oferint serveis a les persones amb la màxima qualitat.

En aquest marc de celebració no trobem ocasió millor que realitzar la 6a edició dels Premis La Confederació, on reconeixerem iniciatives innovadores en l’àmbit de la governança i de la transformació social portades a terme per entitats del Tercer Sector Social de l’àmbit dels serveis socials i d’atenció a les persones.

Ens encantarà gaudir d’aquest acte amb tu!

Dimecres 19 d’octubre | 17:30h |El Born, Centre de Cultura i Memòria, de Barcelona

Ja podeu confirmar l’assistència en el següent formulari (aforament limitat)