Jornada “La bretxa salarial de gènere al Tercer Sector Social de Catalunya: mites i realitats”

BlogNotíciesJornada “La bretxa salar...

En el marc de les accions divulgatives i de sensibilització pel foment de l’equitat de gènere al Tercer Sector Social de Catalunya que realitza La Confederació, realitzarem, el proper 21 de setembre, una Jornada sobre “La bretxa salarial de gènere al Tercer Sector Social de Catalunya: mites i realitats“.

Aquesta jornada es planteja com un espai obert de debat i de reflexió col·lectiva entorn la bretxa salarial de gènere al Tercer Sector Social de Catalunya. Per fer-ho, es presentarà l’estudi impulsat per La Confederació “Els factors determinants de la bretxa salarial de gènere al Tercer Sector Social de Catalunya”, elaborat per G360 | Cartografies Humanes i Socials i a continuació es promourà la reflexió sectorial a partir d’una taula rodona amb representants d’entitats socials i membres de l’administració pública.

La jornada va dirigida prioritàriament als equips directius de les entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, és gratuïta i s’emmarca en el Programa de gestió del canvi pel foment de l’equitat de gènere, amb el suport de la Direcció General d’Economia Social, el Tercer Sector i les Cooperatives del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.

Dia: 21 de setembre
Horari: 10:00h a 13:00h