La Confederació i Entitats Catalanes d’Acció Social es troben amb la consellera de Justícia per abordar com millorar la contractació dels serveis d’execució penal

BlogNotíciesLa Confederació i Entitats Cat...

BlogNotíciesLa Confederació i Entitats Cat...

La Confederació i les coordinadores de la Comissió d’Àmbit Penitenciari i Execució Penal d’Entitats Catalanes d’Acció Social s’han reunit aquest divendres amb la consellera de Justícia, Ester Capella, per transmetre-li la necessitat d’avançar en la millora de la contractació pública dels serveis i programes de l’àmbit de l’execució penal.

Els punts exposats a la consellera Capella per millorar la contractació d’aquests serveis han estat, entre d’altres:

• La necessitat que el preu de licitació es base en un bon escandall de costos del servei (respecte per les condicions laborals dels professionals, previsió de l’evolució dels costos, etc.).
  • Reduir el pes del preu, prioritzant criteris vinculats amb la qualitat del servei.
  • Evitar fórmules matemàtiques per a la valoració de les ofertes econòmiques que afavoreixin i premiïn de forma desproporcionada les baixes econòmiques.
  • La importància de la coherència entre els plecs tècnics i administratius.

La conselleria s’ha compromès a organitzar una nova reunió tècnica per generar un espai de treball compartit per millorar els aspectes exposats.

Tags: No tags