Experiències innovadores

Què femServeisGovernança DemocràticaExperiències innovadores

Experiències innovadores

Què femServeisGovernança DemocràticaExperiències innovadores

Entitats participants en el Programa d’acompanyaments específics per a organitzacions que volen transitar cap a la Governança Democràtica

Entitats participants en el programa, representatives de les diferents formes jurídiques, àmbits d’actuació i territoris que formen el tercer sector social a Catalunya:

Actua SCCL (Vilafranca del Penedès) | Associació Alba (Tàrrega) | Associació Amisol (Solsona) | Associació Càritas Girona (Girona) | Associació Casal dels Infants per a l’acció educativa als barris (Barcelona) |APRODISCA Associació Pro Persones amb Disminució Psíquica de la Conca de Barberà (Montblanc) | AREMI (Lleida) | Associació El CAE / Fundació La Xarranca (Manresa) | Associació SaóPrat (El Prat del Llobregat) | Centre de Promoció Social Francesc Palau (El Prat del Llobregat) | La Fageda (Olot) | FEDAIA (Barcelona) | Fundació per a l’atenció a persones dependents (Cornellà de Llobregat) | Fundació Drissa (Girona) | Fundació Família i Benestar Social (L’Hospitalet de Llobregat) | Fundació Finestrelles  (Esplugues de Llobregat) | Fundació MAP (Ripoll) | Fundació privada Àuria (Igualada) | Fundació pro Disminuïts Psíquics del Bergadà (Berga) | Fundació Ramon Noguera (Girona) | Fundació Redós de Sant Josep i Sant Pere (Sant Pere de Ribes) | Fundació Santa Susanna (Caldes de Montbui) | Fundació Serveis de Suport (Juneda) | Fundació Utopia (Girona) | Grup Cooperatiu TEB (Taller Escola Barcelona) SCCL (Barcelona i Vallès) | Institució Balmes SCCL (Sant Boi del Llobregat) | Nou Set, SCCL (Vilafranca del Penedès) | Sant Pere Claver – Fundació de Serveis Socials (Barcelona) | SEL SCP  CDIAP La Segarra (Cervera) | SURT Fundació de Dones (Barcelona).

Vídeo testimonial i de resum del Programa pilot 2017

Entitats reconegudes en els Premis La Confederació en la categoria de Governança Democràtica

Càritas Inn@va: Innovació organitzativa per respondre a les necessitats emergents

1 Descàrregues