Relleu a la presidència de La Confederació del Tercer Sector Social de Catalunya

BlogNotíciesRelleu a la presidència de La ...

• Després de set anys al capdavant de La Confederació, Joan Segarra deixa la presidència per motius personals.
  • Assumirà la presidència de l’organització la fins ara Vicepresidenta primera, Helena Fontanet, fins que no s’elegeixi una nova Junta Directiva.
  • La Confederació agraeix la dedicació i el lideratge del president sortint i reconeix la valuosa tasca desenvolupada al servei del conjunt del sector.

Després de set anys al capdavant de la patronal del Tercer Sector Social de Catalunya, Joan Segarra, representant de la Sectorial d’Iniciativa Social de la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya, ha deixat la presidència de La Confederació per motius personals.

La Junta Directiva de l’organització ha acordat per unanimitat que sigui l’actual Vicepresidenta primera, Helena Fontanet, qui de forma transitòria entomi el relleu, fins a l’elecció d’una nova Junta.

La Junta Directiva i entitats sòcies de La Confederació agraeixen la dedicació, el compromís i la capacitat de lideratge d’en Joan Segarra al llarg de tots aquests anys, així com també la seva valuosa contribució a l’enfortiment i posicionament del Tercer Sector com a agent social i econòmic de primer ordre.

L’Helena Fontanet és la representant de Creu Roja Catalunya a la Junta Directiva de La Confederació des de l’any 2018 i a partir d’avui mateix serà la màxima representant de l’entitat, amb el suport i compromís de tota la Junta Directiva per seguir amb la tasca que té encomanada La Confederació, com a organització representativa del Tercer Sector Social de Catalunya.