3a. Jornada “El sistema de bonificacions i les novetats previstes pel 2020” de La Confederació

BlogNotícies3a. Jornada “El sistema de bon...

BlogNotícies3a. Jornada “El sistema de bon...

Per tercer any consecutiu La Confederació organitza -amb la col·laboració de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE)– dues sessions de tipus tècnic sobre la formació programada per les empreses per donar a conèixer el sistema de les bonificacions i les novetats previstes pel 2020.

Donat l’èxit dels anys precedents enguany tornem, des de La Confederació, a organitzar una jornada sobre el sistema de bonificacions per a la formació i les novetats que es presenten pel 2020. Per poder cobrir les necessitats de les nostres entitats sòcies, aquesta Jornada, s’estructura en dos nivells: un de bàsic i un d’avançat.

Les sessions es desenvoluparan el divendres 28 de febrer, al Palau Macaya (Pg. de Sant Joan 108), de 10 del matí a 13h., i estan adreçades principalment a responsables i tècnics de formació, entitats organitzadores i, en general, a totes aquelles persones vinculades al Tercer Sector Social que requereixin orientació sobre la utilització de la iniciativa de formació bonificada per les empreses. Amb dues sessions estaran conduïdes per personal tècnic de FUNDAE i són exclusives per a les nostres entitats associades.

El nivell bàsic és per aquelles persones sense experiència en la formació bonificada. Ofereix un repàs general sobre el sistema de formació professional per a l’ocupació. Aprendrem com es gestiona la formació bonificada, quins objectius i beneficis té i que és el PIF (Permís Individual de Formació). I El nivell avançat, que requereix una experiència mínima d’un any en el sistema, aprofundirà en les iniciatives de la formació programada per les empreses, accions formatives i en el Permís Individual de Formació (PIF), i així com resoldrà dubtes i incidències en la gestió. Aquestes sessions, que habitualment es realitzen a Madrid, són una excel·lent oportunitat per conèixer la formació bonificada i els recursos formatius que tenim a l’abast, de cabdal importància per enfortir i millorar, encara més i dia a dia, la qualitat de les entitats del sector.
L’aforament és limitat. Per assistir-hi és imprescindible haver-se inscrit a través dels següents formularis electrònics:
  • NIVELL BÀSIC – enllaç
  • NIVELL AVANÇAT – enllaç – Per participar del nivell avançat és imprescindible tenir una experiència mínima d’un any en el sistema.
Per a més informació adreceu-vos a: Gemma Huerta Projectes La Confederació [email protected] www.laconfederacio.org 93 268 85 60
Tags: No tags