Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “Cap a una transformació de les estructures econòmiques i socials en clau de gènere” amb Anna Mercadé

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

Al cicle “Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació” escalfem motors de cara al 8 de març, i el proper 24 de febrer parlarem de la transformació de les estructures econòmiques i socials en clau de gènere.

Així doncs el dijous 24 de febrer, com sempre de 9.30 a 10.45 hores, l’Anna Mercadé ens parlarà de “Cap a una transformació de les estructures econòmiques i socials en clau de gènere” .

L’Anna Mercadé Ferrando és una empresària barcelonina i promotora dels drets de les dones. És llicenciada en Filosofia i Lletres i en Pedagogia. Va ser pionera del moviment feminista català sota el franquisme, participà en l’organització de les Jornades Catalanes de la Dona de 1976 i va crear l’Associació Catalana de la Dona.

Professionalment, s’ha centrat en la formació i l’assessorament per la promoció de la dona en el món empresarial. Actualment, dirigeix l’Observatori Dona, Empresa i Economia de la Cambra de Comerç de Barcelona. L’any 2020 va ser guardonada amb la Creu de Sant Jordi.

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.