Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “De debò ens creiem que som un Tercer Sector? Dilemes i reptes de les nostres entitats socials en temps de pandèmia” amb Fernando Fantova

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

La inscripció és obligatòria. Tindràn prioritat les entitats del Tercer Sector Social, i en cas d’exhaurir-se les places, les sòcies de La Confederació.

Comencem l’any 2022 i reprenem el cicle de conferències “Apunts654C. Els imperdibles de La Confederació”. El vostre, nostre, espai fresc i innovador que dóna una nova mirada sobre el Tercer Sector Social des de la diversitat de les veus que ens han acompanyat i acompanyaran al llarg de l’any. Hi han passat expertes que ens han parlat, sempre des d’una mirada social, de comunicació, de cohesió social i reactivació econòmica, d’Economia Social i Solidària, de la cultura de la pau o de l’encaix del sector amb els mitjans de comunicació, entre d’altres.

El proper dijous 27 de gener, com sempre de 9.30 a 10.45 hores, en Fernando Fantova ens plantejarà una pregunta un xic provocadora, que de ben segur ens obrirà les portes a la reflexió: “De debò ens creiem que som un tercer sector? Dilemes i reptes de les nostres entitats socials en temps de pandèmia”.

Fernando Fantova (Bilbao, 1961) inicia la seva trajectòria laboral (voluntària i professional) a finals dels anys setanta en l’acció associativa amb persones amb discapacitat, en el treball amb famílies i en el desenvolupament comunitari. Està habilitat com a educador social, és llicenciat en psicologia, màster en recursos humans i doctor en sociologia. Des de mitjans dels noranta fins al 2009 es desenvolupa com a consultor a l’Amèrica Llatina i a Espanya sobre intervenció social, gestió estratègica d’organitzacions i polítiques públiques socials. Des del 2009 fins al 2013 es dedica a temps complet a responsabilitats polítiques i servei públic, sent viceconseller d’Afers Socials del Govern Basc. A partir del 2013 torna a la seva tasca d’activisme voluntari i consultoria professional en l’àmbit de la cura comunitària, els serveis socials i les polítiques socials.