Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “La feina no és el que era: nous paradigmes per al s. XXI” amb Albert Cañigueral

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

Al cicle “Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació” parlarem amb Albert Cañigueral Bagó.

Així doncs el dijous 24 de novembre, com sempre de 9.30 a 10.45 hores, reflexionarem i conversarem amb  l’Albert Cañigueral Bagó sobre els nous escenaris del món laboral, amb al conferència titulada “La feina no és el que era: nous paradigmes per al s. XXI”.

Debatrem sobre el futur del treball, en tota la seva diversitat, en una nova economia i en un entorn cada vegada més canviant, ràpid i marcat per la immediatesa i les noves tecnologies.

Les tecnologies digitals fa anys que transformen el món del treball. La manera de fer les tasques en sí, la manera d’accedir i gestionar el talent que necessiten les organitzacions així com els espais i els temps de treball estan en profunda transformació.
En un moment de canvis, resulta molt evident què deixem enrere i què perdem, però ens costa imaginar quines son les noves realitats i què hi podem guanyar.

En aquest sentit, com diu el mateix Cañigueral “tenim més preguntes que respostes i molta necessitat de diàleg. L’evolució de la tecnologia i el seu impacte no està predeterminat, no és inevitable i cal fer-hi una reflexió crítica i constructiva”.

Albert Cañigueral Bagó es defineix a si mateix com un sherpa, un explorador d’un món en constant canvi. És enginyer multimèdia, consultor, escriptor i divulgador especialitzat en els impactes socials i econòmics de les innovacions digitals.

INFORMACIÓ BÀSICA

TÍTOL | “La feina no és el que era: nous paradigmes per al s. XXI”

QUAN | 24 de novembre de 2022, de 9.30 a 10.45 hores

PERSONES DESTINATÀRIES | Persones vinculades al Tercer Sector Social

MODALITAT VIRTUAL

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.