Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “Com promoure una cultura inclusiva i l’autogestió? Una introducció a la Sociocràcia 3.0″ amb Alicia Linares Roger

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

Al cicle “Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació” parlarem amb Alicia Linares Roger, comunicadora i pedagoga, i sòcia fundadora de la consultoria Monday Happy Monday.

El proper dijous 26 d’octubre, de 9.30 a 10.45 hores, reflexionarem i conversarem amb la consultora i comunicadora Alicia Linares Roger sobre la sociocràcia 3.0

És moment de fomentar una cultura organitzativa més respectuosa, amb una major participació i responsabilitat compartida entre totes les persones d’una organització.

La Sociocràcia 3.0 és un marc de governança àgil i participatiu que busca superar les estructures jeràrquiques tradicionals i fomentar l’autogestió, la col·laboració i el propòsit en les organitzacions. En aquesta xerrada, coneixerem els seus valors, els principis fonamentals i les eines pràctiques que ofereix.

De tot això ens en parlà l’Alicia Linares Roger, pedagoga, comunicadora i co fundadora de la cosultoria Monday Happy Monday. Amb més de 25 anys de trajectòria professional, és Postgrau Executiu en Transformació Digital, Postgrau en Personal Branding i Màster en Gestió de RRHH. A més, està certificada en metodologies àgils i d’innovació i és docent de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona.

INFORMACIÓ BÀSICA:

TÍTOL | “Com promoure una cultura inclusiva i l’autogestió? Una introducció a la Sociocràcia 3.0″

QUAN | dijous 26 d’octubre de 2023, de 9.30 a 10.45 hores

PERSONES DESTINATÀRIES | Persones vinculades al Tercer Sector Social

MODALITAT VIRTUAL

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.