CESSLE realitza un webinar sobre la nova reforma laboral

BlogNotíciesCESSLE realitza un webinar sob...

CESSLE realitza un webinar sobre la nova reforma laboral

El passat 30 de desembre de 2021 es va publicar al BOE el “Real Decreto-ley 32/2021, de 28 de diciembre, de medidas urgentes para la reforma laboral, la garantía de la estabilidad en el empleo y la transformación del mercado de trabajo

Amb motiu d’aquesta important reforma CESSLE (la Confederación de Empleadores Sociales sin ánimo de lucro de España) de la qual formem part a través de la nostra patronal estatal, la Asociación Española de Empresas de Iniciativa Social y Servicios Sociales (AEISS), organitza un webinar el proper dia 3 de febrer de 2022 a les 17.00 hores sobre la Reforma laboral i els reptes que planteja a les entitats del Tercer Sector Social.

La sessió informativa la realitzarà el professor Eduardo Rojo, catedràtic en Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat Autònoma de Barcelona, que incidirà especialment en tot allò que pertoca a la contractació de personal per a l’execució de projectes socials temporals finançats mitjançant una subvenció pública.

Podeu inscriure-us a través de l’enllaç que trobareu a sota, i preguem en feu difusió a les vostres entitats associades.

De ben segur que és del vostre interès!

Us deixem el vídeo de la sessió

Consulteu el “Real Decreto-ley 32/2021, de 28 de diciembre, de medidas urgentes para la reforma laboral, la garantía de la estabilidad en el empleo y la transformación del mercado de trabajo”