Presentació de la guia pràctica per a empreses i organitzacions de l’Economia Social i Solidària “Comença a licitar!”

BlogNotíciesPresentació de la guia pràctic...

El proper dimecres 27 de setembre, de 16 a 17 h. us presentarem la guia pràctica “Comença a licitar!”

Vols saber-ho tot sobre licitacions públiques? Consulta la guia i comença a licitar! Saps que la contractació pública és un dels procediments habituals que fan servir les administracions en la provisió de serveis públics d’atenció a les persones?

Les entitats promotores de la guia “Comença a licitar!”, l’Associació empresarial d’Economia Social DincatLa Confederació, la Federació d’Entitats Catalanes d’Acció Social -ECAS-, la Federació d’Empreses d’Inserció -FEICAT- i la Federació ECOM, hem creat la primera guia per a la contractació pública adreçada a empreses de l’economía social i solidària i del tercer sector social de Catalunya.

Aquesta guia s’ha fet amb el suport de l’ajuntament de Barcelona, en el marc de l’Estratègia de l’Economia Social i Solidària a Barcelona 2030.

Aquesta guia, com no podia ser d’altra manera, s’ha elaborat seguint els criteris de l’economia social i solidària, i s’ha realitzat comptant amb l’expertesa de l’equip de recerca i redacció de Facto Cooperativa i amb el disseny de l’associació sense ànim de lucre Saó Prat.

INFORMACIÓ BÀSICA:

TÍTOL | “Comença a licitar!”

QUAN | Dimecres 27 de setembre de 2023, de 16.00 a 17.00 h.

PERSONES DESTINATÀRIES | Sessió adreçada a persones vinculades a organitzacions del tercer sector social i de l’economia social i solidària.

MODALITAT VIRTUAL

Us hi esperem!

Sessió exclusiva per a persones vinculades a empreses i organitzacions del tercer sector social i de l’Economia social i solidària. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.