Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “L’impacte social: què és i com mesurar-lo. Per què és important per a les entitats socials?” amb Lisa Hehenberger

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

Al cicle “Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació” parlarem amb Lisa Hehenberger, experta en impacte social i les seves mètriques.

El proper dijous 28 de setembre, de 9.30 a 10.45 hores, reflexionarem i conversarem sobre l’impacte social i la seva importància per a les entitats socials. Ho farem de la ma de la Dra. Lisa Hehenberger, experta en aquest àmbit.

La Dra. Hehenberger és Doctora en Management per la IESE Business School i Màster en Ciencies Econòmiques i Empresarials per la Stockholm School of Economics. És professora associada del Departament d’Estratègia i Direcció General d’ESADE Business School i directora i fundadora del seu Centre d’Impacte Social. La Dra. Hehenberger ha publicat a les revistes acadèmiques més prestigioses, com l’Academy of Management Journal, i és autora de nombrosos llibres, articles sobre polítiques i informes per a professionals. Contribueix activament a la construcció del camp de l’impacte social mitjançant la seva participació en grups d’experts creats per la Comissió Europea, l’OCDE i el G8 i mitjançant consells assessors en fons i fundacions d’impacte.

Amb el suggerent títol de “L’impacte social: què és i com mesurar-lo. Per què és important per a les entitats socials?” veurem els canvis que experimenten les persones, col·lectius o comunitats com a conseqüència del desenvolupament d’una activitat, projecte, programa o política concreta i que afecten, millorant, les seves condicions de vida a mig i llarg termini, i com aquests canvis tenen diverses mètriques per mesurar el seu impacte.

INFORMACIÓ BÀSICA

TÍTOL | “L’impacte social: què és i com mesurar-lo. Per què és important per a les entitats socials?”

QUAN | dijous 28 de setembre de 2023, de 9.30 a 10.45 hores

PERSONES DESTINATÀRIES | Persones vinculades al Tercer Sector Social

MODALITAT VIRTUAL

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.