Comunicat sobre la vista davant el TSJC per la impugnació de la mesa negociadora del Conveni Col·lectiu Català d’Atenció a la Gent Gran

BlogNotíciesComunicat sobre la vista davan...

Ahir dia 15 de setembre de 2021 va tenir lloc al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya la vista del judici sobre la demanda presentada per la patronal ACAD contra la constitució de la mesa negociadora del I Conveni Col·lectiu de Catalunya del Sector de l’Atenció a la Gent Gran.

Davant de l’acte celebrat ahir, i a l’espera de la sentència del TSJC, les cinc patronals no signants del text de la proposta de conveni col·lectiu – Associació Catalana d’entitats de Salut (ACES), Associació de Centres d’Atenció a la Dependència (ACAD), Centres Sociosanitaris Catòlics de Catalunya (CESOCAT), La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya i Unió de Petites i Mitjanes Residències (UPIMIR) – hem elaborat el següent comunicat conjunt: