La Confederació organitza en col·laboració amb FUNDAE dues sessions sobre el sistema de bonificacions de la formació

Per quart any consecutiu, i amb gran èxit de participació, La Confederació organitza amb la col·laboració de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE) dues sessions de tipus tècnic per donar a conèixer el sistema de les bonificacions i les novetats previstes pel 2021 segons dos nivells de coneixements previs: bàsic i avançat. Les sessions tindran lloc de forma simultània, el dia 15 de març de 2021, de 9.30 a 13.00 hores.

Aquestes jornades estan adreçades principalment a persones que desenvolupen tasques de direcció o tècniques en l’àrea de formació, entitats organitzadores i, en general, a totes aquelles persones vinculades al Tercer Sector Social que requereixin orientació sobre la utilització de la iniciativa de formació programada per les empreses.

Ambdues sessions estaran conduïdes per personal tècnic de FUNDAE.

NOTA: les inscripcions pel NIVELL AVANÇAT ja estan exhaurides!

Tindràn priioritat d’inscripció les entitats del Tercer Sector Social, i en cas d’exhaurir-se les places, les sòcies de La Confederació.

Tags: No tags