Tornen els Apunts654C amb “Positivisme conscient. L’art de mantenir l’ànim en temps convulsos”

BlogNotíciesTornen els Apunts654C amb &#82...

Torna el cicle de conferències “Apunts654C. Els imperdibles de La Confederació”, un espai que vol ser fresc i innovador, que vol donar una nova mirada sobre el Tercer Sector Social. Una mirada externa que ens faci sortir de la nostra quotidianitat, que ens faci reflexionar, millorar i créixer com a sector.

El proper dijous 25 de febrer, de 9.30 a 10.45 hores parlarem de“Positivisme conscient: L’art de mantenir l’ànim en temps convulsos”i ho farem de la ma de MRC CONSULTORS, amb Manuel Tallada i Sergi Valentín.

Manuel Tallada és advocat i economista per ICADE, emprenedor i conferenciant. La frase que millor el defineix és “ Si no vols treballar en la teva vida, aleshores, enamora’t de la teva feina” i Sergi Valentín, director de training de MRC, és diplomat en ciències empresarials, que ha desenvolupat bona part de la seva carrera professional en la direcció i gestió de projectes de gent gran i joves del tercer sector social.

Des de l’arribada de la pandèmia COVID-19 estem travessant moments d’enorme incertesa, amb una gran preocupació per la nostra salut i pel nostre futur, i això ens està generant a tots un important esgotament emocional, temps de grans turbulències, temps de descoratjament i tristesa… amb lògiques conseqüències tant en la dimensió personal com professional.

Davant aquesta situació el pròxim Apunt654C vol aportar solucions concretes amb l’objectiu d’incrementar el nivell de positivisme, exposant enfocaments i eines per mantenir-lo en el temps, tot i els moments i situacions difícils que puguem viure.

Tindràn priioritat d’inscripció les entitats del Tercer Sector Social, i en cas d’exhaurir-se les places, les sòcies de La Confederació.

Tags: No tags