“25 anys al servei del Tercer Sector Social de Catalunya” – Editorial d’Helena Fontanet, presidenta de La Confederació

BlogNotícies“25 anys al servei del T...

25 anys al servei del Tercer Sector Social de Catalunya

El proper dia 19 d’octubre celebrem el 25è aniversari de La Confederació. 25 anys de construcció i articulació patronal de la iniciativa social a Catalunya. 25 anys representant a les entitats no lucratives que treballen en l’àmbit dels serveis d’atenció a les persones a casa nostra.

L’enfortiment de l’activitat que dia a dia desenvolupen les entitats del país per donar resposta a les necessitats socials de la ciutadania és la nostra raó de ser. I és per això que enguany també hem volgut emmarcar el lliurament de la 6a edició dels Premis La Confederació en l’acte de commemoració del 25è aniversari. La tasca que fan les entitats és el que dona sentit a l’existència de La Confederació, no només pel què fan, sinó pel com ho fan, amb visió de transformació social i amb vocació de servei públic.

Sou moltes les persones, entitats i institucions que al llarg d’aquests anys ens heu acompanyat i heu estat part fonamental d’aquest projecte col·lectiu, i ens faria molta il·lusió poder-ho celebrar plegats.

Us hi esperem!

Helena Fontanet
Presidenta de La Confederació

L’aforament és limitat. Si encara no ho heu fet, podeu confirmar la vostra assistència a través del formulari electrònic que trobareu en el següent enllaç: