Nou Apunts654C amb “La cultura de pau davant els discursos i pràctiques d’odi. Reflexions amb el Tercer Sector Social sobre el creixement de l’extrema dreta”

BlogNotíciesNou Apunts654C amb “La c...

Us convidem a una nova sessió dels “Apunts654C. Els imperdibles de La Confederació”, un espai que fresc i innovador que vol donar una nova mirada sobre el Tercer Sector Social. Una mirada externa que ens faci sortir de la nostra quotidianitat, que ens faci reflexionar, millorar i créixer com a sector.

El dijous 25 de març, de 9.30 a 10.45 hores parlarem de “La cultura de la pau davant els discursos i pràctiques d’odi. Reflexions amb el Tercer Sector Social sobre el creixement de l’extrema dreta” i ho farem de la mà de Jordi Armadans, politòleg, periodista i director de FundiPau.

Aquesta sessió ens portarà a reflexionar sobre l’ascens de l’extrema dreta xenòfoba, sobre les estratègies per a fer-hi front, sobre el repte del Tercer Sector davant aquesta nova realitat i sobre la necessitat d’aprofundir en una cultura de pau i tolerància per a desactivar els discursos i pràctiques totalitàries i excloents.

Tindràn priioritat d’inscripció les entitats del Tercer Sector Social, i en cas d’exhaurir-se les places, les sòcies de La Confederació.

Tags: No tags