“Nou mandat i nova etapa a La Confederació” – Editorial d’Helena Fontanet i Jordi Roman, Presidenta sortint i President entrant La Confederació

BlogNotícies“Nou mandat i nova etapa...

“El compromís és un acte, no una paraula”
Jean Paul Sartre – Filòsof

Aquest matí a la Casa Golferichs de Barcelona hem celebrat l’Assemblea General 2023 de La Confederació on s’ha escollit, per unanimitat, una nova Junta Directiva encapçalada pel Jordi Roman, representant de Fundesplai, que assumirà la presidència en aquesta nova etapa.

Es tracta d’una Junta àmplia, amb la implicació de 15 de les 21 entitats associades a La Confederació: Fundesplai, ACCP, Ammfeina, Càritas Diocesana de Barcelona, Cooperatives d’Iniciativa Social, Creu Roja Catalunya, AEES Dincat, ECAS, ECOM, FEATE, FEDAIA, FEPA, FEPCCAT, Fundació Pere Tarrés i UCCAP. Aquesta pluralitat i transversalitat demostra una vegada més el compromís per enfortir el rol patronal del Tercer Sector Social de Catalunya i abordar amb força, des d’un lideratge compartit, els reptes que tenim per endavant com a sector.

Avui, doncs, finalitza la presidència interina de l’Helena Fontanet, a qui agraïm enormement la seva valuosa aportació; i iniciem una nova etapa al servei del conjunt d’entitats socials del país.

I com que els canvis no venen mai sols, aquesta nova Junta Directiva començarà a caminar acompanyada de la Natàlia González, la persona que exercirà la Direcció General de La Confederació a partir del dia 31 de maig de 2023, en substitució de la Laia Grabulosa que, després de 13 anys de plena dedicació al sector, ha decidit finalitzar la seva etapa professional a l’entitat. No podem fer més que agrair i reconèixer la contribució de la Laia al llarg de tots aquests anys, i alhora, donar una càlida benvinguda a la Natàlia, que de ben segur sabrà acompanyar-nos en l’enfortiment d’aquest projecte col·lectiu que és La Confederació.

Gràcies a totes les persones i entitats sòcies que avui ens heu acompanyat i endavant!

Helena Fontanet  i Jordi Roman
Presidenta sortint i President entrant