Joan Segarra, president de La Confederació, participa al ReActBarcelona

BlogNotíciesJoan Segarra, president de La ...

Joan Segarra, president de La Confederació, participa al ReActBarcelona

Del 13 al 16 de abril, més d’un centenar de veus locals, nacionals i internacionals es varen aplegar a les Jornades Barcelona ReAct, per repensar conjuntament com construir una ciutat més resilent, més competitiva i més sostenible.

Durant les Jornades es varen intercanviar propostes i es va analitzar l’impacte i l’evolució dels grans sectors implicats en la recuperació econòmica de la ciutat, molt afectada, com d’altres ciutats, per la pandèmia de la Covid-19.

Joan Segarra, president de La Confederació, va participar-hi el divendres 16 d’abril, en una sessió sota el títol “Un reconeixent als barcelonins que han actuat de manera extraordinària durant la pandèmia”.

La sessió, moderada per Álvaro Porro, Comissionat d’Economia Social, Desenvolupament Local i Política Alimentària  de l’Ajuntament de Barcelona, va comptar, també, amb la participació d’Andreu Veà, Fundador de CovidWarriors, Colin McElwee, Co-Fundador de Worldreader & Catalyst 2030 i Ana Enrich, directora Ashoka Barcelona.

Us deixem un fragment de la intervenció de Joan Segarra, on va destacar la gran tasca realitzada per entitats i professionals del Tercer Sector Social.