Pla de 12 mesures urgents per la reactivació econòmica del Tercer Sector Social de Catalunya

BlogNotíciesPla de 12 mesures urgents per ...

BlogNotíciesPla de 12 mesures urgents per ...

Des de La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya presentem un pla de 12 mesures urgents per la reactivació econòmica del Tercer Sector Social de Catalunya davant de la crisi sanitària, social i econòmica de la Covid-19. Són 12 mesures excepcionals per un moment excepcional, amb l’objectiu de garantir la sostenibilitat econòmica dels milers d’entitats socials del país que estan, en aquests moments de màxim complexitat, al peu del canó fent costat, acompanyant i donant suport als col·lectius pels quals treballa. Uns col·lectius que ja de per si es troben en situació de fragilitat i que ara més que mai requereixen de suports especialitzats per no quedar-se enrere, i dels que, malauradament, preveiem un fort increment post Covid-19.

El Pla s’ha presentat al President de la Generalitat de Catalunya, a les entitats municipalistes i a tots els grups polítics amb representació parlamentària i apel·la al compromís de totes les parts per garantir la sostenibilitat de les entitats socials i la continuïtat de l’atenció a les persones.

Des de La Confederació estem estudiant l’impacte econòmic i organitzatiu de la crisi en el Tercer Sector Social de Catalunya. Encara és prematur fer-ne una valoració detallada però, a curt termini, apel·lem al compromís del conjunt de les administracions públiques (estatal, autonòmica i local) per garantir la sostenibilitat econòmica del sector. Necessitem un Tercer Sector Social fort, amb capacitat per entomar i donar resposta a les conseqüències socials d’aquesta crisi.

Tags: No tags