Oberta la convocatòria 2020 del Programa d’Acompanyament a la Gestió del Canvi pel Foment de l’Equitat de Gènere al Tercer Sector Social de Catalunya

BlogNotíciesOberta la convocatòria 2020 de...

BlogNotíciesOberta la convocatòria 2020 de...

Obrim la convocatòria de participació en el Programa d’Acompanyament a la Gestió del Canvi pel Foment de l’Equitat de Gènere al Tercer Sector Social de Catalunya, amb l’objectiu d’oferir una consultoria gratuïta i especialitzada a entitats que vulguin aprofundir i avançar en aquesta matèria.

Aquesta convocatòria s’emmarca en una estratègia sectorial, impulsada per la Xarxa de Dones Directives i Professionals de l’Acció Social (DDiPAS) i La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya des de l’any 2017, amb el suport de la Direcció General d’Economia Social, el Tercer Sector i les Cooperatives de la Generalitat de Catalunya, i que permet avançar en l’equitat de gènere a les organitzacions com a element clau per reforçar models de gestió coherents amb els valors del Tercer Sector i del conjunt de l’Economia Social.

A través d’aquesta convocatòria de participació s’escollirà a 4 organitzacions del Tercer Sector Social català, amb un procés d’acompanyament individualitzat, que tindrà un caràcter més acotat que l’anterior, a causa de la situació generada per la Covid-19: serà de tres mesos (d’octubre a desembre) amb 3 sessions virtuals per a cadascuna de les entitats.

Les entitats interessades a participar en aquest Programa d’acompanyament especialitzat hauran d’omplir el formulari digital de presentació de sol·licituds. La data límit és el 28 de setembre de 2020.

Tags: No tags