Apunts 654C. Els imperdibles de La Confederació

BlogNotíciesApunts 654C. Els imperdibles d...

Apunts 654C. Els imperdibles de La Confederació

La Confederació inaugura un nou cicle de conferències amb el nom d’”APUNTS654C. Els imperdibles de La Confederació”Un espai fresc, innovador i que ens doni una nova mirada sobre el Tercer Sector Social. Una mirada externa que ens faci sortir de la nostra quotidianitat, que ens faci reflexionar, millorar i créixer com a sector.

Aquest trimestre tindrà una periodicitat mensual, el darrer dijous de cada mes, al matí, de 9:30 a 10:45h. Donades les mesures Covid19 serà via Zoom, prèvia inscripció.

Les sessions s’estructuraran en una primera part d’exposició de 45 minuts de durada i un torn obert de paraules amb els assistents de 30 minuts.

Començarem amb la periodista Patrycia Centeno, que ens parlarà de “Comunicació política i el poder de la imatge”, aquest proper dijous, 29 de setembre.

Aquí teniu el link per inscriure-us a aquesta primera sessió.

Els propers ponents seran en Josep Manel Busqueta, el dijous 26 de novembre, que en parlarà sobre “El Tercer Sector i l’Economia Social i Solidària”, i clourà l’any en Xavier Marcet, el dijous 17 de desembre, que ens oferirà una conferència sobre “Nous lideratges i innovació al Tercer Sector Social”

Per obtenir més dades, declaracions, entrevistes o altres recursos, no dubteu a contactar amb:

Laura Trabal Svaluto-Ferro / Responsable de Comunicació i Premsa La Confederació / T – 687 85 70 55

Tags: No tags