Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “Confiant en la confiança” amb José María Gasalla

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

Al cicle “Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació” parlarem amb José María Gasalla, expert en processos de canvi i desenvolupament organitzacional.

Així doncs el dijous 27 d’octubre, com sempre de 9.30 a 10.45 hores, reflexionarem i conversarem amb en José María Gasalla entorn de la importància de la “confiança” en la nostra tasca de suport, ajuda, d’aportació de serveis a persones i a col·lectius en situació de vulnerabilitat.

Recollint les paraules del mateix ponent, “parlarem de la importància de la confiança en la nostra funció de suport, d’ajuda, d’aportació de serveis a persones i col·lectius necessitats. La confiança és el factor primordial que ressalta en qualsevol relació humana. I aquesta confiança no s’aconsegueix simplement parlant d’ella sinó a través de fets i conductes que vagin reforçant aquest vincle. Per a inspirar confiança és necessari comptar amb un nivell d’autoconfiança suficient i en temps com els actuals amb freqüència ens sentim desbordats i superats pels esdeveniments. És qüestió de treballar-la i per a això s’aportarà una eina que ens possibiliti fer-ho”.

José María Gasalla és conferenciant, escriptor i assessor, i ha treballat amb organitzacions públiques i privades de tot el món des de fa més de 40 anys. És doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials, enginyer aeronàutic i doctorant en Psicologia Social. Ha treballat, també, com a professor durant 30 anys a la Universitat Autònoma de Madrid i és professor convidat en diverses escoles de negocis, com ESADE, DEUSTO, EOI, INCAE a Costa Rica o a la Fundação Dom Cabral al Brasil.

Autor de diverses publicacions, amb més de 500 articles, i llibres entre els quals destaquen “La nova direcció de persones”, “Màrqueting per a la formació de Directius” “Confiança: La clau de l’èxit personal i empresarial”, “Qui lidera Confia”, “Assumpte: Confiança i Compromís” i “Emprèn-la amb tu mateix des de la confiança”.

INFORMACIÓ BÀSICA

TÍTOL | “Confiant en la confiança

QUAN | 27 d’octubre de 2022, de 9.30 a 10.45 hores

PERSONES DESTINATÀRIES | Persones vinculades al Tercer Sector Social

MODALITAT VIRTUAL

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.