Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “La confidencialitat i la importància de la informació: reflexions des de l’ètica” amb Begoña Román

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

Al cicle “Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació” parlarem amb Begoña Román Maestre, doctora en Filosofia.

Així doncs el dijous 21 de juliol, com sempre de 9.30 a 10.45 hores, la Dra. Román ens farà unes reflexions des de l’ètica sobre la confidencialitat i la informació. Si bé és cert que Román ja va participar en aquest espai fa uns mesos, en aquesta ocasió posarem el focus en els criteris a considerar per a la recollida, la custodia i la cessió de les dades de les persones, així com la importància de crear cultura i esferes de confidencialitat i com s’hauria de facilitar la coordinació entre entitats sense trair la confiança dipositada en la cessió de les dades i en la informació.

Begona Román Maestre, com dèiem, és doctora en Filosofia per la Universitat de Barcelona, d’on és actualment professora a la Facultat de Filosofia. És membre del grup de recerca de la Generalitat de Catalunya “Aporia: Filosofia contemporània, Ètica i Política”, Presidenta del Comitè d’Ètica de Serveis Socials de Catalunya, vocal del Comitè de Bioètica de Catalunya, del Comitè per la integritat en la recerca de Catalunya i del Comitè d’ètica assistencial de l’Hospital clínic de Barcelona. El seu àmbit d’especialització és la Bioètica i l’ètica aplicada a entorns professionals i organitzatius.

Ha publicat diversos llibres i articles, del qual, molt conegut entre nosaltres, destaquem el Ética de los servicios sociales, de l’any 2016.

INFORMACIÓ BÀSICA

TÍTOL | “La confidencialitat i la importància de la informació: reflexions des de l’ètica”

QUAN | 21 de juliol de 2022, de 9.30 a 10.45 hores

PERSONES DESTINATÀRIES | Persones vinculades al Tercer Sector Social

MODALITAT VIRTUAL

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.