El jurat dels Premis La Confederació 2022, enguany amb 46 candidatures rebudes, inicia la seva deliberació

BlogNotíciesEl jurat dels Premis La Confed...

BlogNotíciesEl jurat dels Premis La Confed...

Un cop finalitzat el termini de presentació de candidatures el passat 31 de maig estem molt contentes de poder-vos anunciar s’han superat el nombre de candidatures presentades respecte l’any passat, amb un total de 46. Volem, doncs, agrair molt especialment a totes aquelles entitats que s’han presentat, compartint les seves experiències.

L’any 2022 és un any molt especial per nosaltres, és un any de celebració per a la nostra organització i pel conjunt del Tercer Sector Social català: La Confederació celebra el seu 25è aniversari. I en aquest marc de celebració realitzarem l’entrega dels nostres, vostres, Premis, el proper 19 d’octubre a les 17:30h al Born, Centre de Cultura i Memòria, de Barcelona.

Volem aprofitar els actes de celebració d’aquest aniversari per rendir homenatge a les nostres entitats i al conjunt del sector social del país, mentre continuem reclamant el seu reconeixement, encara insuficient, amb una sisena edició dels nostres premis ben especial.

Tornem a la presencialitat dels actes, tornem a trobar-nos, tornem a compartir inquietuds, reivindicacions i aliances. Tornem, després dels anys més difícils de les nostres vides, amb més força que mai. Perquè malgrat totes les dificultats, les entitats socials han mantingut i reinventat, en moltes ocasions, la seva activitat i compromís, demostrant la seva capacitat de resiliència, adaptació, transformació i innovació per continuar oferint serveis a les persones amb la màxima qualitat.

La 6a edició dels Premis La Confederació vol reconèixer iniciatives innovadores en l’àmbit de la governança i de la transformació social portades a terme per entitats del Tercer Sector Social de l’àmbit dels serveis socials i d’atenció a les persones. Els Premis volen donar visibilitat i destacar el valor d’aportació del Tercer Sector Social a través de models de gestió que aprofundeixen en la qualitat democràtica i en la transformació social, amb alt impacte en la comunitat i en el territori; promoure la rèplica de bones pràctiques i experiències a altres organitzacions del sector.

Així mateix volem fer pública la composició del Jurat d’enguany, format per representants de la junta directiva de La Confederació, representants de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona, persones amb una dilatada trajectòria en l’àmbit del Tercer Sector i de l’Economia Social i representant de les entitats guanyadores d’edicions anteriors dels Premis.

Així doncs la composició del Jurat de la 6a edició dels Premis La Confederació 2022 queda formada per:

El Jurat s’ha reunit a la seu de La Confederació, avui 18 de juliol, per començar a deliberar. Sens dubte una tasca ben difícil!