6 tallers en marxa dins del “Programa de gestió del canvi pel foment de l’equitat de gènere al Tercer Sector Social de Catalunya”

BlogNotícies6 tallers en marxa dins del &#...

BlogNotícies6 tallers en marxa dins del &#...

Inscripcions obertes als propers tallers d’equitat de gènere!

L’edició 2022 del Programa de gestió del canvi pel foment de l’equitat de gènere al Tercer Sector Social de Catalunya impulsat per La Confederació es posa en marxa amb la programació de sis tallers que tindran lloc de juliol a octubre de 2022.

Per tal de facilitar al màxim l’assistència enguany hem planificat tallers presencials i virtuals. Farem 4 tallers presencials (a Barcelona, Lleida i Girona) i 2 tallers en format virtual, de caràcter més monogràfic i d’aprofundiment. Tots ells estan adreçats al conjunt d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya.

Aquest programa compta amb el suport de la Direcció General d’Economia Social i Solidària, el Tercer Sector i les Cooperatives del Departament d’Empresa i Treball (Generalitat de Catalunya).

Els 4 tallers presencials es realitzaran a Lleida (el 30/09/2022), Girona (el 7/10/ 2022) i a Barcelona (el 15/07 i el 16/9/2022) i tractaran sobre les “Claus de la bretxa salarial de gènere: desmuntant mites i creences”.  Els 4 tallers es faran de 10 a 14h. i en ells s’exploraran els mites i les creences al voltant de la bretxa salarial de gènere en el Tercer Sector Social i s’oferiran pautes per la reflexió i contextualització d’aquesta bretxa dins de cada entitat.

Els 2 tallers virtuals seran monogràfics. El primer es farà el 14 d’octubre, de 9.30 a 12.00 hores, i tractarà sobre “Estratègies de conciliació i bretxa salarial de gènere: binomi per a la reflexió”. En aquest taller explorarem els aspectes vinculats a les estratègies de conciliació actuals en el sector que poden incidir directament sobre la bretxa salarial de gènere a la nostra entitat. Reflexionarem sobre el marc de les cures i les possibles estratègies alternatives per evitar l’engrossiment d’aquesta bretxa salarial de gènere.

El segon taller es realitzarà el 21 d’octubre, també de 9.30 a 12.00 hores, i versarà sobre els “Estils de lideratge i bretxa salarial de gènere dins del Tercer Sector”. Identificarem què significa el lideratge, la pròpia cultura organitzativa i de sector, amb perspectiva de gènere i com pot incidir en la reducció d’aquesta bretxa.

Els 6 tallers els impartirà l’equip d’expertes de la consultora G360. Cartografies Humanes i Socials.

AQUESTS TALLERS VAN DIRIGITS A CÀRRECS DIRECTIUS D’ENTITATS DEL TERCER SECTOR SOCIAL DE CATALUNYA.

INSCRIPCIONS ALS TALLERS: dates, llocs i horaris:

Tallers presencials “Claus de la bretxa salarial de gènere: desmuntant mites i creences”

Taller a Barcelona

DATA: 15 de juliol de 2022, de 10 a 14 hores.

LLOC: Convent de Sant Agustí (Sala Calidoscop) | C. del Comerç, 36, Barcelona

REALITZAT!

Taller a Barcelona

DATA: 16 de setembre de 2022, de 10 a 14 hores.

LLOC: Convent de Sant Agustí (Sala Calidoscop) | C. del Comerç, 36, Barcelona

Taller a Lleida

DATA: 30 de setembre de 2022, de 10 a 14 hores.

LLOC: Ponent Coopera | C. Cavallers, 41-43, Lleida

Taller a Girona

DATA: 7 d’octubre de 2022, de 10 a 14 hores.

LLOC: A concretar. Girona

Tallers virtuals: “Estratègies de conciliació i bretxa salarial de gènere: binomi per a la reflexió” | “Estils de lideratge i bretxa salarial de gènere dins del Tercer Sector”
TALLER “Estratègies de conciliació i bretxa digital salarial de gènere: binomi per a la reflexió”

DATA: 14 d’octubre de 2022 de 9.30 a 12.00 hores.

LLOC: Plataforma Zoom

TALLER “Estils de lideratge i bretxa salarial de gènere dins del Tercer Sector”

DATA: 21 d’octubre de 2022 de 9.30 a 12.00 hores.

LLOC: Plataforma Zoom