Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “Instruments de col·laboració amb les administracions públiques: característiques i tendències de futur” amb José Manuel Fresno

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

Al cicle “Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació” parlarem amb José Manuel Fresno Gracía, expert en polítiques públiques, acció social i desenvolupament organitzatiu.

Així doncs el dijous 29 de setembre, com sempre de 9.30 a 10.45 hores, José Manuel Fresno, ens exposarà quines són les característiques i tendències de futur dels instruments de col·laboració del Tercer Sector Social amb les administracions públiques, des d’una vesant estatal i europea.

José Manuel Fresno, ens parlarà doncs sobre “Instruments de col·laboració amb les administracions públiques: característiques i tendències de futur”.

José Manuel Fresno és tot en expert en això. És fundador i Director de Fresno, the right link, una consultora estratègica d’àmbit europeu especialitzada en polítiques públiques, acció social i desenvolupament organitzatiu.

Amb més de 30 anys d’experiència de treball en polítiques socials i inclusió social en l’àmbit espanyol i internacional, tant amb administracions públiques com organismes internacionals i entitats del Tercer Sector, ha estat membre del Comitè Científic de l’Agència dels Drets Fonamentals de la Unió Europea i assessor de la Comissió Europea i del Consell d’Europa en múltiples projectes. Anteriorment va ser Director de la Fundació Luis Vives i de la Fundació Secretariat Gitano, de la qual va ser promotor.

INFORMACIÓ BÀSICA

TÍTOL | “Instruments de col·laboració amb les administracions públiques: característiques i tendències de futur”

QUAN | 29 de setembre de 2022, de 9.30 a 10.45 hores

PERSONES DESTINATÀRIES | Persones vinculades al Tercer Sector Social

MODALITAT VIRTUAL

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.