Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “La cura de les organitzacions: per què i com” amb Begoña Román

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

Al cicle “Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació” parlarem amb Begoña Román, experta en ètica.

El proper dijous 29 de juny, doncs, de 9.30 a 10.45 hores, reflexionarem i conversarem sobre la cura de les organitzacions amb l’experta en ètica i filòsofa Begoña Román. Per tercera vegada al nostre cicle tindrem l’honor i el plaer de comptar, doncs, amb la doctora Román, professora de la Facultat de Filosofa de la Universitat de Barcelona i presidenta del Comirè d’Ètica de Serveis Socials de Catalunya. Aquesta vegada ens proposa un títol suggerent: ” La cura de les organitzacions: per què i com”.

L’ètica de la cura ha estat reivindicada des de teories feministes, sense que això signifiqui que amb la incorporació de les dones a les organitzacions la cura ja queda garantida. Tampoc l’ètica de la cura es redueix a una reivindicació de la intel·ligència emocional i la particularitat contextual de la responsabilitat allunyada de la justícia i els drets. La cura de les organitzacions més enllà de la cura en elles, tot i que van lligades, ens diu Román, “exigeix una reflexió sobre la missió organitzativa, la posada al dia sobre la relació amb la societat i els grups d’interès i el projecte identitari i el seu ethos”.

INFORMACIÓ BÀSICA

TÍTOL | “La cura de les organitzacions: per què i com”

QUAN | dijous 29 de juny de 2023, de 9.30 a 10.45 hores

PERSONES DESTINATÀRIES | Persones vinculades al Tercer Sector Social

MODALITAT VIRTUAL

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.