Nou Apunts654C: “L’enquadernador i l’exorcista: per una digitalització democràtica” amb Simona Levi

BlogNotíciesNou Apunts654C: “L&#8217...

Us convidem a una nova sessió dels “Apunts654C. Els imperdibles de La Confederació”, un espai que fresc i innovador que vol donar una nova mirada sobre el Tercer Sector Social. Una mirada externa que ens faci sortir de la nostra quotidianitat, que ens faci reflexionar, millorar i créixer com a sector.

El proper dijous 22 de juliol, com sempre de 9.30 a 10.45 hores parlarem de “L’enquadernador i l’exorcista: per una digitalització democràtica” amb Simona Levi, activista tecnopolítica fundadora d’Xnet.

Aquesta sessió ens portarà a reflexionar sobre la situació d’acceleració de la digitalització de tots els àmbits de la vida que ha suposat el COVID-19, en alguns casos, per deixadesa de funcions institucionals, i que és proveïda massivament per grans actors multinacionals. Aquest fet té una evident afectació sobre els drets fonamentals a la privacitat, la llibertat d’expressió, la tutela judicial efectiva, entre molts altres. Però les coses podrien ser diferents, afirma Simona Levi.

La inscripció és obligatòria. Tindràn prioritat les entitats del Tercer Sector Social, i en cas d’exhaurir-se les places, les sòcies de La Confederació.