Presentem la Memòria d’activitats de La Confederació 2020. Un any de pandèmia, un any al costat del Tercer Sector Social

BlogNotíciesPresentem la Memòria d’a...

BlogNotíciesPresentem la Memòria d’a...

Us presentem la Memòria d’activitats 2020 de La Confederació. Un any que quedarà per sempre marcat a la història col·lectiva i a la memòria personal de totes nosaltres. Un any que ens va canviar la vida.

El document mostra l’esperit que guia la nostra tasca: voluntat de servei, ser útils per a les entitats i acompanyar-les per fer-les més fortes. Elements que han agafat tota la seva dimensió durant la pandèmia. L’activitat ha estat ingent, treballant per donar resposta a cadascun dels reptes que l’emergència anava plantejant i reclamant a les administracions públiques solucions i recursos perquè les entitats poguessin treballar en condicions. L’esforç i la dedicació s’ha vist compensat pel reconeixement i durant l’emergència La Confederació ha esdevingut organització de referència pel conjunt d’entitats.

Esperem que aquesta memòria sigui un bon reconeixement a totes les entitats i persones que formen La Confederació o que hi col·laboren d’una manera o altra, i al conjunt del sector per la seva tasca durant la pandèmia.

Joan Segarra
President