Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “Vols donar més visibilitat a la teva entitat? Fes un bon ús del LinkedIn” amb Rosaura Alastruey

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

Al cicle “Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació” parlarem amb Rosaura Alastruey, experta en Linkedin i networking.

La Rosaura Alastruey és una experta i pionera en LinkedIn i el networking, i com diu ella, networking be fet. És llicenciada en Publicitat i RRPP amb un programa d’habilitats directives per ESADE. L’any 2004 fa un inspirador viatge a Silicon Valley, on va descobrir, de manera pionera com deiem abans, la disciplina estratègica del networking i les eines digitals que li donen força com LinkedIn. Amb presència activa a aquesta potent plataforma digital des de fa més de 19 anys, on compta amb garebé 35.000 seguidores, imparteix conferències amb un enfoc pràctic, didàctic i energètic per donar a conèixer totes les possibilitats d’aquesta gran eina digital.

Les entitats socials han vist que LinkedIn ja és molt més que una eina de recerca de feina. Actualment, amb més de 1.000 milions d’usuaris, és un potent aparador que pot potenciar la nostra activitat i fer que les nostres accions arribin a molta més gent. Però ser-hi i ja està, no és suficient. Cal conèixer el funcionament de l’eina i incorporar una presència activa. i de tot això i més ens en parlarà la Rosaura.

INFORMACIÓ BÀSICA:

TÍTOL | “Vols donar més visibilitat a la teva entitat? Fes un bon ús del LinkedIn”

QUAN | dijous 29 de fenrer de 2024, de 9.30 a 10.45 hores

PERSONES DESTINATÀRIES | Persones vinculades al Tercer Sector Social

MODALITAT VIRTUAL

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.