Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació: “L’Economia Social a Espanya i a Europa: reptes i oportunitats per al Tercer Sector Social” amb Juan Antonio Pedreño

BlogNotíciesApunts654C.Els imperdibles de ...

Al cicle “Apunts654C.Els imperdibles de La Confederació” conversarem d’Economia Social amb en Juan Antonio Pedreño, president de CEPES.

Com cada últim dijous de mes us proposem assistir al nostre, vostre, espai de reflexió, on en aquest cas parlarem de “L’Economia Social a Espanya i Europa: reptes i oportunitats per al Tercer Sector”.

Així doncs el dijous 31 de març, com sempre de 9.30 a 10.45 hores, en Juan Antonio Pedreño ens exposarà, des de la visió global que li dona, per una banda la seva presidència de CEPES, de la Xarxa ESMED i per l’altra de la Social Economy Europe, com l’Economia Social pot ser una gran oportunitat pel Tercer Sector Social, i els reptes que aquesta economia comporta.

Juan Antonio Pedreño és llicenciat en Ciències Químiques, expert en Cooperativisme i Economia Social i màster per la Universitat de Manchester. A més és catedràtic extraordinari de Cooperativisme i Economia Social per la Universitat Catòlica Sant Antoni de Múrcia.

La seva dilatada carrera empresarial ha estat sempre lligada al cooperativisme i a l’economia social. Actualment, entre d’altres, és president de CEPES Confederació Empresarial Espanyola de l’Economia Social des de 2008 i a més és president de la patronal europea de l’Economia Social (Social Economy Europe) i de la Xarxa Euro-mediterrània de l’Economia Social (Xarxa ESMED).

Sessions exclusives per a persones vinculades a organitzacions del Tercer Sector Social. En cas d’exhaurir-se les places tindran prioritat les persones vinculades a les organitzacions sòcies de La Confederació i les seves entitats de base. Aquesta sessió no té cost per a les persones assistents.