En marxa l’Anuari 2022. Radiografies del Tercer Sector Social de Catalunya. Ja podeu contestar la primera enquesta breu fins el 3 de juny

BlogNotíciesEn marxa l’Anuari 2022. ...

Avui posem en marxa l’Anuari 2022. Radiografies del Tercer Sector Social de Catalunya. Aquest anuari, seguint amb el format de “Radiografies”, neix com a resultat de la necessitat de conèixer la realitat del sector, i donar continuïtat a la sèrie d’Anuaris de La Confederació, elaborats des de 2014.

En aquest context es considera primordial seguir treballant en l’anàlisi i l’evolució d’aquest impacte en les diferents dimensions de les organitzacions socials i poder continuar amb la tasca d’incidència política amb l’objectiu de millorar l’estat del Tercer Sector Social a Catalunya.

La primera radiografia té com a finalitat analitzar l’estat i evolució de l’ocupació de les entitats que componen el Tercer Sector Social de Catalunya durant l’any 2021.

La informació facilitada a través del qüestionari es farà servir exclusivament per a finalitats de recerca, es tractarà de manera agregada i, per tant, anònima.

Les diferents enquestes són independents entre si, i cadascuna d’elles disposarà d’un formulari específic fàcilment accessible i concís.

Radiografia 1. Estat i evolució de l’ocupació de les entitats que componen el Tercer Sector Social de Catalunya

La primera temàtica a analitzar és l’estat de l’ocupació de les entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, i va dirigida a les persones que formen part de la direcció de l’entitat o a les persones responsables de l’àrea econòmica. Aquest qüestionari està estructurat en tres apartats:

I.     Informació de l’entitat
II.    Dades d’ocupació relatives al 2021
III.   Previsió d’ocupació en 2022

Elements a tenir en compte:

⏳ Enquesta breu i àgil
👤Dirigida a gerències o responsables econòmics de les entitats
👁️ Percepcions, valoracions i dades aproximades de situació
✅ Tractament de dades agregades

Ens ajudeu a disposar d’aquesta primera radiografia per poder conèixer la situació del sector i continuar fent més i millor incidència política?

Teniu fins el 3 de juny per fer-ho!