L’Assemblea de La Confederació escull nou president de l’entitat i renova càrrecs de la seva junta directiva

BlogNotíciesL’Assemblea de La Confed...

Aquest divendres 28 d’abril s’ha celebrat la Casa Golferichs de Barcelona, l’Assemblea General Ordinària i Extraordinària de La Confederació, amb l’assistència de 18 de les 21 entitats sòcies que conformen la nostra organització.

S’ha elegit una nova junta directiva per finalització de mandat, quedant aprovada per unanimitat la candidatura encapçalada per en Jordi Roman Soto, en representació de Fundesplai, que assumeix el càrrec de President de La Confederació per als propers anys

La nova junta directiva de La Confederació, amb implicació de 15 de les 21 entitats associades, quedarà conformada per: Jordi Roman, president, (Fundesplai), Helena Fontanet, vicepresidenta primera (Creu Roja Catalunya), Gemma Garcia, vicepresidenta segona (UCCAP), Xavier Puig, vicepresident tercer (ECAS), Josep Serrano, tresorer (FEATE) i Joan Muntané, secretari (FEDAIA). Com a vocals queden nomenats: Montserrat Estrada (ACCP), Francisco Villegas (AMMFEINA), Anna Sánchez (Càritas Diocesana Barcelona), Mònica Vàzquez (Cooperatives d’Iniciativa Social), Jordi González (DINCAT), Bibiana Bendicho (ECOM), Ferran Rodríguez (FEPA), Míriam Torrella (FEPCCAT) i Rafael Ruiz de Gauna (Fundació Pere Tarrés).

Aquesta pluralitat i transversalitat demostra una vegada més el compromís per enfortir el rol patronal del Tercer Sector Social de Catalunya i entomar amb força, des d’un lideratge compartit, els reptes que tenim per endavant com a sector.

Així mateix totes les assistents han agraït molt especialment la tasca i la responsabilitat d’ Helena Fontanet Casas, representant de Creu Roja Catalunya , que ha assumit transitòriament la presidència de l’entitat des del passat mes de maig.

L’Assemblea ha aprovat també l’avaluació del Pla de Treball i el tancament econòmic del 2022, així com el pressupost i pla de treball per a l’any 2023, amb els següents eixos estratègics:

LÍNIA 1 | INCIDÈNCIA POLÍTICA, REPRESENTACIÓ I INTERLOCUCIÓ

LÍNIA 2 | MILLORA DEL FINANÇAMENT

LÍNIA 3 | NEGOCIACIÓ COL·LECTIVA I MILLORA DE L’OCUPACIÓ

LÍNIA 4 | MODEL I INSTRUMENTS DE COL·LABORACIÓ PUBLICOSOCIAL

LÍNIA 5 | ENFORTIMENT DEL TERCER SECTOR SOCIAL

LÍNIA 6 | FORMACIÓ CONTÍNUA DELS PROFESSIONALS DEL SECTOR

LÍNIA 7 | GENERACIÓ DE CONEIXEMENT

LÍNIA 8 | ENFORTIMENT, PARTICIPCIÓ INTERNA I SOSTENIBILITAT DE LA CONFEDERACIÓ

Un cop realitzat el torn de precs i preguntes, el nou president, Jordi Roman, ha aprofitat per agrair un cop més la tasca d’Helena Fontanet i per presentar a la nova directora general de l’entitat, Natàlia González del Pueyo  que substituirà, a partir de final de maig, a la fins el moment directora, Laia Grabulosa i Descals. El nou president i la nova junta directiva, així com totes les assistents, han agraït molt profusament la gran tasca portada a terme per la Laia Grabulosa, que ha estat durant 13 anys directora de La Confederació.

Els membres de la nova junta directiva, equip tècnic i assistents a l’AGO i a l’AGE de La Confederació 2023