Us presentem la memòria d’activitats 2021 de La Confederació

BlogNotíciesUs presentem la memòria d&#821...

BlogNotíciesUs presentem la memòria d&#821...

Us presentem la memòria d’activitats 2021 de La Confederació

Ens plau presentar-vos la memòria d’activitats 2021 de La Confederació empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya. És un recorregut per les principals activitats i projectes desenvolupats durant l’any 2021 per la nostra, vostra, entitat. Un segon any de COVID-19 que ens ha ensenyat que tots som vulnerables i que cal treballar fermament per una nova realitat.

Durant aquests dotze mesos la nostra organització ha continuat al servei del Tercer Sector Social mentre gestionava els estralls que les diferents crisis derivades de la pandèmia han provocat en les entitats i les persones. Els objectius estratègics han continuat centrats en allò que defineixen la nostra raó de ser: interlocució, representació, incidència política, formació continua, ocupació, articulació del marc de relacions laborals, i promoció de models de gestió propis de la iniciativa social sense afany de lucre i de l’Economia Social. Hem contribuït a reforçar la transversalitat del sector i la seva unitat d’acció.

Amb la voluntat de servei per ser útils a les nostres sòcies, acompanyant-les per fer-les més fortes, des de La Confederació treballem cada dia per ser un reflex de les entitats que en formen part, al costat de la ciutadania, especialment dels col·lectius més vulnerables. Hem fet aquesta feina amb el màxim rigor, qualitat i compromís. Una manera de fer que ha caracteritzat la nostra organització des de la seva fundació, fonamentada en la transparència, la participació i la democràcia, però també en la senzillesa, l’austeritat i l’honestedat. Tot això i l’aportació i implicació de totes les persones que en formen part han convertit La Confederació en una organització sana, forta i coherent.

Gràcies per formar part d’aquest gran projecte i per acompanyar-nos en el camí de construcció de respostes col·lectives per transformar la societat.