Nou Apunts654C: “Cal parlar de pobresa? Cap a una reflexió estratègica sobre entitats socials i mitjans de comunicació ” amb Fidel Masreal

BlogNotíciesNou Apunts654C: “Cal par...

Us convidem a una nova sessió dels “Apunts654C. Els imperdibles de La Confederació”, un espai que fresc i innovador que vol donar una nova mirada sobre el Tercer Sector Social. Una mirada externa que ens faci sortir de la nostra quotidianitat, que ens faci reflexionar, millorar i créixer com a sector.

El dimarts 29 de juny, de 9.30 a 10.45 hores parlarem de “Cal parlar de pobresa? Cap a una reflexió estratègica sobre entitats socials i mitjans de comunicació ” amb Fidel Masreal, periodista i redactor de política de El Periódico, amb experiència en informació i col·laboració en relació al Tercer Sector.

Aquesta sessió ens portarà a reflexionar sobre el sovint difícil encaix entre el sector i els mitjans de comunicació, de la dificultat del sector per ser entès pels mitjans i pel gran públic des de la seva doble dimensió: sector no lucratiu que atén a persones en situació d’especial vulnerabilitat i també com a agent social rellevant,  generador d’activitat econòmica i d’ocupació.

La inscripció és obligatòria. Tindràn prioritat les entitats del Tercer Sector Social, i en cas d’exhaurir-se les places, les sòcies de La Confederació.

Tags: No tags