En marxa l’ Anuari 2021. Radiografies del Tercer Sector Social de Catalunya. Ja podeu contestar la primera enquesta breu fins el 29 de juny!

BlogNotíciesEn marxa l’ Anuari 2021....

Avui posem en marxa l’Anuari 2021. Radiografies del Tercer Sector Social de Catalunya. Aquest anuari, amb un nou format, neix com a resultat de la necessitat de conèixer la realitat del sector, especialment després d’un any de  pandèmia. L’edició de l’Anuari Especial COVID-19 , realitzada l’any passat, va posar de manifest informació rellevant sobre quin va ser l’impacte de la pandèmia a les entitats del sector: implantació de nous models de treball, sobrecostos que van haver d’assumir les entitats o la pèrdua d’ingressos provocada pel tancament d’activitats, places buides no ocupades o suspensió de contractes, entre altres dades.

En aquest context es considera primordial seguir treballant en l’anàlisi i l’evolució d’aquest impacte en les diferents dimensions de les organitzacions socials i poder continuar amb la tasca d’incidència política amb l’objectiu de millorar l’estat del Tercer Sector Social a Catalunya.

Per aquest motiu, com anunciàvem, canviem el format del nostre tradicional Anuari, i impulsem l’Anuari 2021. Radiografies del Tercer Sector Social a Catalunya. Es tracta d’una recerca que se centra en l’obtenció de diferents radiografies de l’estat actual de les entitats socials, des de diferents dimensions de les organitzacions, a partir de quatre enquestes temàtiques (radiografies) que es publicaran en diferents moments de l’any.

Les diferents enquestes són independents entre si, i cadascuna d’elles disposarà d’un formulari específic fàcilment accessible i concís.

Radiografia 1. Estat de la situació econòmica de les entitats socials

La primera temàtica a analitzar és l’estat de la situació econòmica de les entitats que composen el Tercer Sector Social de Catalunya, i va dirigida a les persones que formen part de la direcció de l’entitat o a les persones responsables de l’àrea econòmica. Aquest qüestionari està estructurat en tres apartats:

I. Dades generals
II. Dades econòmiques de l’any 2020
III. Impacte econòmic de la pandèmia l’any 2021.

Elements a tenir en compte:

⏳ Enquesta breu i àgil
👤Dirigida a gerències o responsables econòmics de les entitats
👁️ Percepcions, valoracions i dades aproximades de situació
✅ Tractament de dades agregades

Ens ajudeu a disposar d’aquesta primera radiografia per poder conèixer la situació del sector i continuar fent més i millor incidència política?

Teniu fins el 29 de juny per fer-ho!